24 Aralık 2012 Pazartesi

GÖZÜMÜ CUZCO'DA AÇTIM

Uyu uyu yol bitmiyor,saat 11:30 da Cuzco’ya vardık.Dile kolay nerdeyse 24 saat oturdum, hiç kalkmadan, mola filan yok.Bir yerlerim nasır tuttu.Hemen bir taksiye atladım ve Lima’da ki hostelin şubesi olan Cuzco Flying dogs’a yerleştim.Buraya gelmemin nedeni 24’ün de 4 gece 5 gün süren ve macha-pichu’yu da kapsayan Salkantay diye bir turu almaktı.Bilmem neden içimden bu 24’ü yılbaşında dağlarda olmak geldi.Herhalde o şamata ve kargaşayı canım çekmediği için.Onun için hemen sokaklara çıkıp bir tur acentesi bulmam gerekiyordu,zira çok az vakit vardı.Biraz sorup arştırdıktan sonra bir tanesinde karar kıldım.Yaarın sabah gelip beni hostelden4:30 da alacaklar.İşallah kandırılmamışımdır.Daha sonra Cuzco’yu gezdim.Yine malum plazalar ve kiliseler.Ama güzel bir şehir, ilk intibam güzel oldu.Fakat yarın uzun bir yürüyüşe katılacağımdan biraz hafiften aldım.Bu turda ihtiyacım olan su arıtma tabletleri,bir matara ve güneş kremini almaya öncelik verdim.3 gece kamp kuracağız ama galiba sıcaklık -2 derecelerde oluyormuş.Gündüzleri de devamlı yürüyüş var.Ama tura her şey dahil.Sabah kahvaltısı,öğle ve akşam yemekleri,tren biletleri, çadır filan hep tura dahil.Ben sadece uyku tulumumu ve giyeceklerimi alıyorum.Hadi hayırlısı.Hostele de bir kızla konuştum:soğuktu ve 2 gün yağmurluydu ama güzeldi dedi.Bakalım Rain Man ne  diyecek döndüğünde.Birşeyler yedim ve hemen otele döndüm.Zira o küçücük sırt çantama termal giysilerimi,yağmurluğumu,polarımı filan sığdırmam gerek.Yoksa öbür çantamı götürmem imkansız ve de gereksiz yük.Onu hostel de bir odaya günlüğü 1 dolara bırakıyorum.Dönünce işallah hem o hem de ben sağsalim birbirimize kavuşuruz.Bu nedenle bir müddet sizlere yazamayacağım,benden bıkanlar bu habere bayağı üzülmüşlerdir herhalde!!!!Dönünce acısını çıkarırım artık.Feliz Navidad (İspanyolca iyi seneler).Gerçi bizim yılbaşına daha var ama………

23/12/2012 Pazar

Cem dedi ki...

Hocam benden bikanlar muhabbetine gore bir guven sorunu olusmus gozukuyor. Bikan filan yok. Sen Machu Pichu donusu izlenimlerini yaz bekliyoruz :-)
Cem

Duygu dedi ki...

Şimdi o dağlarda olmak için neler vermezdim. Gidemediğim yerlere gidiyorum, gittiğim yerleri bir daha geziyorum sayenizde. Çok iyi gidiyor gibi yolculuk. O çantalara bir şekilde hiçbir şey olmuyor zaten :) Sevgiler, Duygu

Adsız dedi ki...

Kimmis o bikan senden yaa kimse olamaz hadi artik don ve gezdiklerini yaz sabirsizlikla bekliyoruz babisko