24 Kasım 2012 Cumartesi

UZUN YOLCULUK

Bugün aslında pek yazılacak bir şey yok, zira yolculuk var, ama öyle böyle değil.Geceli gündüzlü tamı tamına 24 saat.Buna can mı dayanır.Neyse bu sabah yine keyfimi yaptım, yogamı yaptım, kahvemi içtim ama asıl kahvaltıyı meydana bıraktım.Hesabı kapattıktan sonra sırtladım çantamı düştüm yollara.Bu sefer taksi yok,yürümek gerek.Meydan da bir kahve ve kurabiye molası verdim.Gerçekten de burası beni etkilemişti.Hele önümde yazılı olana bakılırsa 20 saatlik bir yolculuk vardı.Aynı yollarla Tunja ya gittim.Villa de Levya’dan yola çıktığımda saatim 9:30 du.Tunja dan 11:00 otobüsü ile göya 5 saat olan Bucaramanga diye bir şehre bilet aldım.Ama otobüsler tahmin ettiğimden iyi çıktı.Bir kere koltuk aralıkları çok geniş ve içlerinde tuvaletleri var(tuvalet fobimi söylediklerim ne dediğimi anlar).Ayrıca air-condition ları sonuna kadar açıyorlar nedense.Herkes otobüse battaniyeleri ile biniyor.Saat 6:00 gibi Bucaramangaya indim.Bir yerde mola verdi oradada  içinde ne olduğunu bilmediğim bir çorba içmek zorunda kaldım.Bucaramangada gece otobüsü için saat 20:00 de Cartenegaya bilet aldım.2 saat oralarda dolaştıktan sonra otobüse bindim.Tabii yanıma elma ve suyumu almayı unutmadım.Otobüs full  dolu idi.Hemen bir video filmi taktılar ama bendeniz anlamadığım için bende müzik dinlemeyi seçtim.Karanlıkta uyuya kalka yol aldık.Yine bir yerde mola verdi ama ben otobüsü kaçırırım diye bu sefer inmedim.Sabah gözlerimi açtığımda saat 7:00 idi bizim hala 2 saatlik yolumuz vardı.Saat tam 9:30 da Cartegena otogarına  girdik,dile kolay 24 saat.Hayatımın en uzun yolculuğunu yapmıştım herhalde.Ama uyandıktan sonra yol çok güzel manzaraya sahipti doğrusu, bir tarafta atlas okyanusu bir tarafta dağlar ve çok güzel ağaçlar.