25 Kasım 2012 Pazar

GUATAPE'DE TREKKİNG


Sabah müthiş bir göl manzarası ve  ilk defa güneşli bir güne uyandım.Kahvaltı sonrası Hostel sahibi İngiliz adam yakınlarda bir şelale olduğunu ve istersem beni oraya götürebileceğini söyledi.Benim gibi trekkingciye bu sorulur mu, hemen kabul ettim.Kalan diğer çiftin gözleri korktuğu için gelmediler.Sonuçta hostel sahipleri, ben ve birde kızın yakınlarda oturan annesi(yani kayınvalide)hep birlikte yola çıktık.Gerçekten harika bir parkurdu.Bazı yerlerde yol jangle gibi oluyordu.1 saatlik bir yolculuk sonrası dere yatağından azıcık tırmanıp şelaleye vardık.Adam beni yüzmek istersen mayonu yanına al diye uyarmıştı.İyi ki almışım,hemen mayomu giydim ve onların şaşkın bakışları arasında sulara dalıverdim.Gerçi soğuktu ama çok berrak ve keyifliydi.Daha sonra hazırladıkları sandviçleri yedik ve dönüş yoluna koyulduk.Toplam 3-4 saat sürdü,ama itiraf edeyim, çok keyif aldım.Sonra şehir merkezinde biraz oyalanıp hostele geri döndük.Akşam yine hostel muhabbeti ve sonra ertesi günü yolculuk olduğu için erkenden yatış.

                                                                  24/11/2012 Cumartesi

2 yorum:

Cem dedi ki...

Hocam senin blogger beni ugrastiriyor, yorumlarimi girmiyor, yok robot olmadigini kanitla, yok bu, robot degilim, kavun beyaz peynir severim diyorum, inanmiyor :-)

fındık dedi ki...

selam seni okuduktan sonra guatepe i araştırdım yutubda buldum harika manzara muhteşem tayfuna göre gölde körfez manzarası bana göre gölde fiyort manzarası devam arkandayız öptüm