27 Kasım 2012 Salı

SALENTO'YA DEVAM


Sabah her zamanki saatim olan 8:00 de kalktım.Daha vaktim olduğu için meydana gidip yerel bir kahvehanede kurabiye ve kahveden oluşan kahvaltımı yaptım.Daha sonra tam 9:00 da kapıda kahve turu için diğer insanlarla birlikte toplandık, tahmini 13-15 kişiydik.Çok şanslıydım zira bugün son olarak İngilizce tur yapılacakmış.Zira İngiliz sahibi yarın bir aylığına  noel tatili için İngiltere ye gidecekmiş.Adam bize 1.5 saate yakın kahve hakkında bilgi verdi, kahveyle arası iyi olmayan ben nerdeyse kahve uzmanı oldum.Gelince biraz ukalalık yaparım artık.Daha sonra 20 dk. Yürüyüşle bizi kahve çiftliğine götürdü.Orada görevli olan birisi de baştan sona kahve prosesini uygulamalı olarak gösterdi.Tabii sonrada yaptığı kahveden ikram etti.Yanında da çiftlikte yetiştirdikleri portakal ve muzdan ikram etti.Çiftlikte biraz turladıktan sonra tam dönecektik ki müthiş bir yağmur başladı.Mecburen biraz daha oyalandık, ama yağmurla o görüntü bana iyi ki yağmur yağdı dedirtti.Zaten oldum olası yağmuru severim.Turu saat 13:00 gibi bitirdik.Yağmur sonrası hava açtı ve güneş çıktı.Siesta vakti, bahçede ki hamaklardan birine uzanıp biraz kitap okudum.Öğleden sonra gidip meydanda biraz daha miskinlik yaptım ve akşam yemeğinde güzel bir şeyler yemek için araştırma yaptım.Kendime güzel bir lokanta bulup bir kadeh şarap söyledim.Yemek olarakta önce bir havuç çorbası arkasından da bir vejetaryan hint yemeği ısmarladım.Ben tam çorbamı bitirmiştim ki bizim hostelde kalan bir Slovenyalı çift restorana geldi(kahve turunda beraberdik) ve benim masama oturmak için izin istediler.Tabii dedim, onlarda bişeyler ısmarladı.Sohbet muhabbet derken onların yemekleri geldi, yediler filan ben hala bekliyorum.Artık biraz fazla uzun sürünce yemeği sordum,meğer garson beni yanlış anlamış sadece çorba ve şarap içeceğimi sanmış.Lokanta sahibi özür filan diledi ama biz yine aç kaldık.Allahtan çorbayla biraz ekmek yemiştim.Hesabı ödeyip oradan kalktık, ne yaparsın dil bilmeyince bunlara katlanacan.Gece o çiftle meydanda biraz işikları seyrettik ve hostele geri döndük.Yarın sabah Cocora Vadisi diye bir yere yürüyüşe gidicem, oraya giden cipler saat 7:30 da kalkıyor, o yüzden bana iyi geceler.

                                                             26/11/2012 Pazartesi

1 yorum:

Adsız dedi ki...

empedena nedir anlamadim:-)
Bi de armicim kilo verip geleceksin oralardan sanki...

Bu arada parmaklarina saglik, valla hikayelerini okumak super, geldiginde artik fotolarla taclandiririz.

Simdi en heyecanli an, bakalim Post etmeyi becerebilecek miyim ( Cem hocamin basina gelenlerden gozum korktu valla)..... aliye