17 Kasım 2012 Cumartesi

ÇABUK BİR BOGOTA TURU

Benim gibi adama Bogota mı dayanır.Nerdeyse bir günde bitirdim şehri.Sabah erkenden soluğu Bolivar meydanın da aldım.Herkes işine koşuştururken ben tembel tenbel oturup meydanın ve kumruların keyfini çıkardım.Bizim Eminönü meydanı gibi, heryerde kumrular var.Daha sonra sırası ile Altın müzesi,Botero müzesi,Modern Art müzesi,Santa  Clara ve San Francisco kiliseleri gezildi.Öğlen yemeği sağlıklı beslenildi ve sadece meyve yendi.Öğleden sonra Monserrato tepesine teleferik ile çıkıldı ve Bogota manzarası alindi.Ancak hava bulutlu olduğu için pek keyifli değildi ama Şehrin tamamını yukardan görmek hoş oldu.İnişte hemen yakınlardaki Bolivarın evi gezildi.Herif gerçekten iyi bir hayat yaşamış,bir kahraman mı yoksa bir eşkiyamı olduğu hala bir muamma.Oralarda yer alan Andes üniversitesi önündeki çimenler yayılıp birazcık eski gençlik günlerime döndüm.Akşam yemeği için Lonely Planette yer alan Yumi Yumi adındaki restoran -cafe karışımı yerde bir şeyler yendikten sonra hostele döndüm.Cuma akşamı olduğu için her taraf çok kalabalıktı ve potansiyel dağıtma halınde insanlar cafe ve barlar önünde bekleşiyorlardı.İyi bir uykuyu hakettiğimi düşünüyorum

                                                         16/11/2012 Cuma.
 
İŞTE BOGOTA

1 yorum:

Adsız dedi ki...

öğlen sağlıklı yemeği yemişin yazmışın, akşam barlar sokağında detay yok... :)
yeğenin eray