25 Kasım 2012 Pazar

CARTEGENA BENİ BENDE ONU SEVEMEDİM


Zorlu bir uyku sonrası ,saat her zaman ki saatim olan 8:00 de kalktım.Tabii oda rakadaşlarım leş gibi uyuyorlardı.Sessizce heybemi kapıp kendimi sokaklara attım.Akşam yatarken bugün Cartegena' yı terk etme gibi bir fikir oluşmuştu kafamda.Zaten benim pek hoşlanmadığım bu şehirde beni sevmemiş olacak ki hava yine kapalı idi.Neyse biryerde bir boğaçacı buldum ve bizim açmalara benzer sıcak poğaçalardan alarak old town un yolunu tuttum.Yanına birde güzel Kolombiya kahvesi aldım ve surların üzerinde bir kahvaltı yaptım.Birazdan yağmur çiselemeye başladı ve hemen kararımı verdim.Buradan gidecektim,ancak Medellin 12 saat olduğu için o yolu gece yapmam daha iyi olurdu.Akşam üstü saat 5:30 da bir otobüs olduğunu öğrenince, o saate kadar oyalanıp saat 15:00 gibi gidip sırt çantamı alıp yollara düşmem gerekiyordu.Yağmur elverdiğince sokakları turladım,bir yerde yemek yedim ve saati 3 yapınca hostele gidip çantamı aldım ve bir taksiye atladım çek otogara dedim.Çok tatlı bir genç olan taksi şöförü ile tanıştım.O biraz İngilizce ,ben ise azıcık İspanyolca bildiğim için tam tarzanca diyebileceğim bir dilde epey konuştuk.Zira burada da trafik kötü olduğu için otogar yaklaşık 1 saat sürdü.Otogarda biletimi aldım ve bir köşede otobüs saatimi beklemeye başladım.Otobüs tam saatinde kalktı ve tıklım tıklım doluydu.Yolculuğun 12 saat sürmesi bekleniyordu,ama tabii birde Kolombiya saati vardı.Bunları düşünürken zaten az uyumuş olan ben uyuya kalmışım.

                                                                     22/11/2012 Perşembe

Hiç yorum yok: