18 Şubat 2013 Pazartesi

PİYANGODAN SANTA FE ÇIKTI

O kadar şarap ve biranın üzerine, otobüste nefis bir uyku iyi geldi.Nerdeyse bütün gece uyumuşum.Sabah gözümü açtığımda Santa Fe’ye çok yakın olan bir kasabadaydık.Saat 10:30 gibi otogara vardık.Klimalı otobüsten inince sanki fırına girmiş gibi oldum.Sabah daha o saatte etraf yanıyordu.Rio Uruguay denen bir otobüs firmasından İguazu’ya en erken saat 17:00’de otobüs olduğunu ve ertesi sabah saat 9:00 da varabileceğimi öğrenince bir plan yaptım ve aynı gün o otobüse biletimi aldım.İnformasyon office’den bir harita alarak Santa Fe’de yaklaşık 6 saat neler yapabileceğime baktım.Üstelik büyük sırt çantamı bırakacak bir yer bulamadığımdan ona göre hareket etmem gerekiyordu.Yakınlarda büyük bir gölün bulunduğu parkı bulunca çok sevindim.Zira hava çok sıcak ve yüküm de ağırdı.Bir marketten yiyecek birşeyler,meyve ve içecek bir şeyler aldıktan sonra, parka doğru San Martin caddesinden yürüdüm.Yaklaşık bir 4km. gittim ama bana o sıcakta sanki 20km. yürümüşüm gibi geldi.Göl kenarında bir ağacın altına oturdum.Ayakkabıları,çorapları ve sırılsıklam olan üstümdekileri çıkardım.Hafif esinti altında biraz kurudum ve dinlendim.Bütün öğlen sıcağını orada göl kenarında geçirdim.Saat 15:00 gibi yine çantalarımı yüklendim ve merkez plazanın orada bir şeyler yedikten sonra, bir marketten yol alışverişi yaptım ve tekrar otogara döndüm.Çok kısacıkta olsa Santa Fe’yi de görmüş oldum.Artık kuzeye çıktıkça Amazonların sıcağı ve rutubeti iyice hissedilmeye başladı.Bereket otobüsler klimalı ve rahat, artık otobüslere evim gözü ile bakıyorum.Dönüşte kendime bir otobüs alıp, akşamları onda yatmayıplanlıyorum.Saat 17:00 gelen otobüsüme binerek tekrar İguazu yolculuğuma kaldığım yerden devam ettim.Bu sefer 16 saatlik bir yolculuk sonrası sabah saat 9:00 gibi İguazu’ya ulaşmış olacağım.

                                                                           16/02/2013 Cumartesi







































 
 

1 yorum:

Cem dedi ki...

Otobusu alana kadar karavanda da kalabilirsin :-)